Najčešće postavljena pitanja

Planiranje putovanja

Putnu kartu moguće je kupiti na www.arriva.com.hr, putem Arriva Croatia besplatne mobilne aplikacije, organiziranim prodajnim mjestima Arriva Hrvatske i u našim autobusima.

Arriva je jedan od najvećih prijevozničkih sustava u Hrvatskoj, a na web stranicama www.arriva.com.hr mogu se pronaći detaljne informacije o autobusnim linijama i voznim redovima svih prijevoznika Arriva Hrvatske kao i linija s partnerima, te servisne informacije o kolodvorima, prodajnim mjestima, autobusnim stajalištima i uvjetima prijevoza.

Kupnjom karte u Arriva Croatia mobilnoj aplikaciji odabirete najpovoljnije cijene, a na sve Arriva polaske odobrava se i dodatni online popust od 5%. Online kupci ostvaruju i posebne pogodnosti koje se redovito objavljuju na našoj stranici u sklopu posebnih ponuda te putem društvenih mreža Arriva Croatia.

Ne. Registracija nije potrebna, a kupnju možete obaviti u 4 jednostavna koraka.

Kartu je moguće platiti American Express, Mastercard, Maestro, Visa ili Diners kreditnom/debitnom karticom.

Ne mora. Putnik može koristiti svoju ili tuđu karticu za kupnju karte. Prilikom kupovine u koraku „Podaci putnika“ potrebno je upisati ime osobe koja će putovati.

Sigurnost naših kupaca nam je na prvom mjestu, kako u prijevozu tako i u online kupovini karte, stoga su naše web stranice zaštićene SSL (Secure Socket Layers) certifikatom koji štiti podatke naših korisnika.

Ukoliko ste prijavljeni u svoj myArriva račun prilikom kupnje autobusne karte, na koraku plaćanja prikazati će se mogućnost uključivanja usluge plaćanja uz pohranu kartičnih podataka (Wallet). Zahvaljujući ovoj funkciji u CorvusPay sustavu spremaju se podaci vaše debitne/kreditne kartice što omogućuje znatno bržu i jednostavniju kupnju. Kod prve kupnje potrebno je na CorvusPay sučelju potvrditi spremanje kartice za buduća plaćanja. Podaci s vaše kartice biti će kriptirani i pohranjeni na sigurno mjesto u CorvusPay sustavu, gdje ćete ih u svakom trenutku moći i ukloniti. Na CorvusPay serveru Vaši podaci su zaštićeni uporabom TLS sigurnosnog protokola.

Naše najpovoljnije karte brzo se prodaju pa preporučamo da kartu kupite što prije. Karte možete kupiti najkasnije 15 minuta prije polaska.

Online karte nije potrebno ispisivati, već se mogu pokazati vozaču na mobilnom uređaju ili tabletu. Ukoliko je kartu potrebno ispisati u procesu bookinga i e-mailu potvrde bookinga biti će jasno naznačeno.

Ukoliko vašu kupljenu putnu kartu i račun niste preuzeli odmah s naše stranice za potvrdu bookinga ili vam karta nije pristigla na e-mail adresu koju ste upisali, kartu možete preuzeti na stranici "Preuzimanje autobusnih karata i računa". Obavezno provjerite filter za neželjenu poštu (spam) e-mail adrese koju ste upotrijebili.

Na stranici Pronađi stajalište moguće je pretražiti sva stajališta koja posjećuju naše autobusne linije. U pretraživač upišite ime grada ili mjesta koje vas zanima i na karti će se prikazati autobusno stajalište u željenom gradu/mjestu.

Pri putovanju u inozemstvo, državljani država članica EU moraju imati važeći osobni dokument prema zakonskim propisima (osobnu iskaznicu, putovnicu). Državljani trećih zemalja pri ulasku u EU moraju imati valjanu putnu ispravu (važeću barem tri mjeseca nakon planiranog datuma odlaska iz država članice, izdanu unazad 10 godina), opravdati svrhu i uvjete namjeravanog boravka, imati dovoljno sredstava za uzdržavanje, te za njima u dostupnim bazama podataka ne smije biti izdano upozorenje u svrhu zabrane ulaska.

Ukoliko putnik zatraži potvrdu o cijeni uz predočenje vozne ili terminske karte izdavanje potvrde o cijeni se ne naplaćuje. Ukoliko putnik nema voznu ili terminsku kartu, potvrda o cijeni naplaćuje se prema važećem cjeniku prijevoznika. Potvrda o cijeni može se napraviti na prodajnim mjestima prijevoznika Arriva Hrvatske.

Za izdavanje R1 računa za vozne karte kupljene putem internet stranice www.arriva.com.hr potrebno je, prilikom kupnje karte na koraku plaćanja, kod unosa podataka kupca označiti polje Želim R1 račun i upisati podatke pravnog subjekta. Nakon plaćanja uz kartu će Vam biti dostavljem i R1 račun.

Za naknadno izdavanje R1 za vozne karte kupljene putem internet stranice www.arriva.com.hr ili Arriva Croatia mobilne aplikacije potrebno je na mail adresu prijevoznika: kolodvor.obracun@arriva.com.hr poslati zahtjev sa slijedećim podacima: naziv, OIB i adresa tvrtke i priloženi račun. Dostava se vrši putem pošte na zaprimljenu adresu.

R1 za vozne karte i/ili prtljažnice kupljene u autobusu prijevoznika Autotrans izdaju se na slijedećim prodajnim mjestima Autotransa (autobusni kolodvori i prodajna mjesta: Rijeka, Poreč, Rovinj, Pazin, Labin, Umag, Delnice, Ogulin, Senj, Gospić, Novalja, Rab, Krk, Mali Lošinj, Cres, Novi Vinodolski, Crikvenica, Blato, Korčula, Supetar; poslovnice Autotransa na kolodvorima: Zagreb, Zadar i Pula). R1 se izdaje isključivo za vozne karte i prtljažnice prijevoznika Autotrans.

R1 za vozne karte i/ili prtljažnice kupljene u autobusu prijevoznika App izdaju se na slijedeće načine, da se karta/potvrda za prtljagu dostave na adresu prijevoznika Industrijska 14, 34000 Požega ili preslika istih pošalje na app@app.hr. R1 se izdaje isključivo za vozne karte i prtljažnice prijevoznika App-a.

Arriva loyalty program

To je novi program vjeronosti Arriva grupe u kojem dobivaš bodove za svaku kupljenu kartu odnosno za svaki prijeđeni kilometar prijevoznika Autotrans i Autopromet Slunj, a iste možeš iskoristiti već prilikom tvoje iduće kupnje autobusnih karata ili sakupljati za kasnije. Program ti nudi i druge brojne pogodnosti i nagrade Arrive i partnera.

Sudjelovanjem u Arriva loylaty programu sakupljaš bodove koje možeš koristiti i ostvariti popust za tvoja slijedeća putovanja. Program ti nudi i druge pogodnosti, poput kupona i nagrada Arrive i partnera. Aktualne ponude možeš pronaći u svom loyalty profilu.

Uključiti se u Arriva loyalty program možeš putem Arriva Croatia mobilne aplikacije, internetske stranice ili putem pristupnice na Arriva prodajnim mjestima.

Ukoliko si već myarriva registrirani korisnik, potrebno je da se u svom korisničkom računu registriraš na loyalty program. U svega par klikova izradit ćeš svoju virtualnu loyalty karticu i možeš početi koristiti pogodnosti.

Ukoliko nisi myarriva registrirani korisnik, prijavi se u loyalty program možeš ovdje.

U loyalty program možeš se pridružiti i ispunjenjem prijavnice na prodajnom mjestu. Naknadno svoju loyalty karticu možeš povezati sa svojim korisničkim računom.

Čestitamo! Svoje bodove možeš odmah početi sakupljati i pratiti svoje stanje na našem webu pod Booking / Stanje bodova. Ukoliko već nisi myarriva registrirani korisnik, predlažemo ti da se odmah registriraš i povežeš svoju loyalty karticu sa myarriva korisničkim računom, kako bi mogao/la u svakom trenutku imati uvid u ostale pogodnosti programa poput kupona, ponuda i nagrada Arrive i partnera.

Za registraciju potrebno je navesti: ime i prezime, adresu, e-mail, telefon i datum rođenja.

Uvjete Loyalty programa možeš pogledati ovdje, dok informacije o obradi osobnih podataka loyalty programa možeš pronaći ovdje.

Bodove možeš prikupljati kupnjom autobusnih karata za prijevoznike Autotrans i Autopromet Slunj na prodajnim mjestima Arrive, internet stranici ili Arriva Croatia mobilnoj aplikaciji. Bodovi se obračunavaju na ukupnu kupnju, uključujući i iznos rezervacije i prtljage.

Stanje svojih bodova možeš u svakom trenutku provjeriti na internet stranici pod Booking/Stanje bodova ili u svom myarriva korisničkom profilu pod Loyalty program.

Predlažemo ti da, ukoliko već nisi, izradiš myarriva korisnički račun kako biš imao/la pristup i drugim pogodnostima loyalty priograma, poput kupona i nagrada Arrive i partnera.

Korištenje bodova je jednostavno. Sve što moraš napraviti je pokazati svoju loyalty karticu na prodajnom mjestu ili prilikom online kupnje, u svoju košaricu upisati broj svoje loyalty kartice i iskoristiti bodove/kune koje imaš na računu.

Sakupljene bodove možeš iskoristiti u roku od 18 mjeseci. Bodovi koji se ne iskoriste u roku od 18 mjeseci od dana stjecanja se automatizmom brišu.

Aktualne ponude vezane uz kupone i nagrade Arrive i partnera možeš pronaći u svom korisničkom profilu. Ukoliko još nemaš myarriva korisnički račun, predlažemo da ga odmah izradiš kako bi koristio/la sve pogodnosti loyalty programa. Registrirati se možeš ovdje.

Brisanje možeš zatražiti na prodajnom mjestu ili možeš popuniti Izjavu o prestanku članstva u loyalty programu i poslati ju na reklamacije@arriva.com.hr.

Popusti i posebne ponude

Arriva nudi raznovrsne komercijalne popuste ovisno o kategoriji korisnika. Ukoliko kartu kupite putem Arriva Croatia mobilne aplikacije ostvarujete najpovoljnije cijene uz dodatni popust od 5% na odabranim polascima. Online kupci ostvaruju i posebne pogodnosti koje se redovito objavljuju na Internet stranici www.arriva.com.hr u sklopu posebnih ponuda te putem društvenih mreža Arriva Croatia.

Djeca ostvaruju popust ovisno o relaciji na kojoj putuju. Pri kupnji karte biti će naznačene cijene s popustom za djecu ovisno o starosnoj dobi djeteta.

Djeca do 14 godina smiju putovati samo u pratnji roditelja/zakonskog zastupnika ili uz odgovarajuću suglasnost. Djeca od 14 do 18 godina smiju putovati uz predočenje osobnog dokumenta.

Detaljnije informacije o prijevozu djece pročitajte u Općim uvjetima prijevoza.

Kupljenom putnom kartom djeca dobivaju svoje sjedalo u autobusu.

First minute cijene dio su online ponude u sklopu koje najbrži putnici mogu kupiti karte na odabranim relacijama po i do 50% sniženim cijenama. Kako pronaći first minute cijenu? U procesu bookinga na koraku “Odabir polaska i karte” prikazuje se “First minute” uz “Osnovna cijena” ukoliko je takva cijena dostupna. Kartu je potrebno odabrati i dodati u košaricu. Napominjemo i kako je rok važenja povratne karte kupljen po first minute cijeni skraćen i iznosi 30 dana. Pročitaj više o uvjetima First minute ponude.

ve informacije i novosti o Arrivi, cijenama, linijama, posebnim ponudama i nagradnim igrama možete saznati na web stranici www.arriva.com.hr. Kako bi bili u toku s novostima pratite nas na društvenim mrežama Facebook Arriva Croatia Twitter Arriva Croatia te se prijavite za primanje Arriva newslettera.

Vrste karata i rezervacije

Kod povratne karte s fiksnim povratkom u trenutku kupnje karte odmah rezervirate datum i vrijeme svog putovanja, kako u polaznom tako i u povratnom smjeru.  Kod povratne karte s otvorenim povratkom, datum i vrijeme povratka rezervirate naknadno putem myArriva računa ili stranice Rezervacija povratnog putovanja.

Rok važenja povratne putne karte s otvorenim povratkom na tuzemnim međužupanijskim linijama za prijevoznika Autotrans iznosi 90 dana, dok na županijiskim linijama iznosi 15 dana. Iznimka su relacije kraće od 40 kilometara sa rokom povratka od 3 dana. Na inozemnim linijama rok važenja ovisi o specifičnoj linija. Više detalja o važenju otvorene povratne karte saznaj na linku.

Grupne karte ne izdajemo, ali ukoliko više osoba želi putovati istim autobusom, javite se našem Info centru kako bi provjerili dostupnost mjesta na željenom polasku.

Da, mjesto u autobusu potrebno je prethodno rezervirati.

Putnik može rezervirati svoje mjesto u autobusu na nekoliko načina:

U slučaju rezervacije e-mailom, potrebno je navesti: ime i prezime osobe koja putuje, datum, vrijeme i mjesto polaska putovanja, te relaciju putovanja.

Nakon toga, putnik je dužan kupiti putnu kartu i rezervaciju prema uvjetima prijevoznika. U protivnom, putnik gubi pravo na rezervirano mjesto. Više informacija pronađite na stranici Rezervacija i prodaja autobusnih karata.

Putnici bez rezervacije mogu putovati autobusom samo u slučaju kada je ostalo slobodnih (neprodanih) mjesta u autobusu, nakon što su svi putnici s rezervacijom zauzeli svoje rezervirano mjesto.

Ukoliko kartu namjeravate kupiti online, rezervacija sjedala u polaznom smjeru je automatski osigurana pri kupnji jednosmjerne putne karte, te u polaznom i povratnom smjeru pri kupnji povratne putne karte s fiksnim polaskom. Pri tom se zaračunava naknada u iznosu od 0,60 EUR u tuzemstvu odnosno 1,30 EUR u inozemstvu po svakom smjeru.

Ukoliko ste kupili povratnu putnu kartu s otvorenim polaskom, potrebno je naknadno napraviti rezervaciju povratka kupnjom rezervacije na našoj web stranici uz naknadu u iznosu od 0,60 EUR u tuzemstvu odnosno 1,30 EUR u inozemstvu.

Naknade rezervacije pogledajte ovdje

Izmjene i povrat karata

Da, moguće je izmijeniti termin putne karte (osim online karata) na jednom od prodajnih mjesta i to najkasnije 2 sata prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu, odnosno 6 sati prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu. 

Putem interneta moguće je izmijeniti rezervaciju povratnog smjera ukoliko ste kupili povratnu kartu i to 2 sata prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu,  6 sati prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu za polaske iz Hrvatske odnosno 24 sata prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu za polaske u pravcu Hrvatske. Pri promjeni rezervacije povratka naplaćuje se nova rezervacija.

Ovdje se možete dodatno informirati o načinu promjene termina polaska.

U pravilu putnik koristi prijevoz s prijevoznikom za kojega je karta i kupljena. Iznimno, ova mogućnost postoji ukoliko postoji dogovor između pojedinih prijevoznika, o čemu je potrebno prethodno se informirati na prodajnom mjestu ili kod voznog osoblja.

Putnik koji je odustao od putovanja ima pravo vratiti putnu kartu 2 sata prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu, odnosno 6 sati prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu. 

U slučaju odustajanja od putovanja, postoje dvije mogućnosti: povrat naknade za prijevoz u novcu umanjen za 10 % manipulativnih troškova te preuzimanje vrijednosnog bona bez umanjenja naknade za prijevoz sa razdobljem važenja 12 mjeseci od izdavanja (vrijednosni bon trenutno nije moguće iskorititi u mobilnoj aplikaciji).

Putnik nema pravo na povrat novca uplaćenog za kolodvorsku uslugu i rezervaciju, kao ni na kupljenu kartu za poništavanje (tzv. cvikalice). Putnik koji je odustao od putovanja kasnije od navedenih rokova ili nakon polaska autobusa nema pravo na povrat novca uplaćenog za kartu.

Ovdje se možete dodatno informirati o povratnu naknade za prijevoz.

Putnik ima pravo na povrat novca neiskorištenog dijela povratne karte najkasnije do isteka roka do kojeg važi. U tom će slučaju biti izvršen povrat razlike u cijeni kako slijedi: od cijene uplaćenog iznosa povratne karte umanjiti će cijenu prijevoza u jednom smjeru s odgovarajućim komercijalnom povlasticom i 10% manipulativnih troškova.

Putnik ne može zahtjevati povrat naknade za prijevoz za dio neiskorištene vozne karte za polaznu vožnju ukoliko je iskoristio dio vozne karte za povratnu vožnju.

Za karte kupljene putem interneta, ukoliko se odabere opcija povrata naknade sa izdavanjem vrijednosnog bona, potrebno je zatražiti bon na slijedećem linku. Vrijednosni bon se dostavlja na email adresu i moguće ga je iskoristiti 12 mjeseci od datuma izdavanja (vrijednosni bon trenutno nije moguće iskorititi u mobilnoj aplikaciji).  Za povrat naknade u novcu potrebno je ispuniti Zahtjev za povratom naknade za prijevoz i poslati ga na e-mail: reklamacije@arriva.com.hr. Povrat novca isplaćuje se isključivo na kreditnu/debitnu karticu kojom je karta kupljena.

Ako je karta kupljena na jednom od navedenih Arriva prodajnih mjesta: Rijeka, Crikvenica, Novi Vinodolski, Ogulin, Gospić, Rab, Krk, Cres, Veli Lošinj, Labin, Pula, Rovinj, Poreč, Pazin, Delnice, Supetar, Blato, Umag, Zagreb, Karlovac, Otočac, Zadar i Split, povrat je moguće ostvariti na bilo kojem od tih prodajnih mjesta. Ako je karta kupljena na prodajnom mjestu koje nije navedeno u prethodnom stavku, povrat je moguće ostvariti isključivo na prodajnom mjestu gdje je karta kupljena.

Za kartu kupljenu u autobusu, potrebno je ispuniti Zahtjev za povratom naknade za prijevoz i zajedno sa original kartom predati na prodajno mjesto pojedinog prijevoznika ili poslati poštom na adresu prijevoznika. 

Ovdje se možete dodatno informirati o vraćanju putne karte odnosno povratu novca.

Za vrijeme putovanja

Da, putnik je kartu obvezan čuvati tijekom cijelog putovanja, te je pokazati na zahtjev ovlaštene osobe.

Ukoliko putnik izgubi ili na bilo koji način ostane bez karte, ne ostvaruje pravo na povrat novca te je obvezan kupiti novu putnu kartu.

Ups! Ukoliko se u autobusu putnik zateče s neispravnom / nevažećom kartom, ili pak bez putne karte, obvezan je platiti kaznu prema općim uvjetima prijevoznika i punu cijenu autobusne karte za relaciju na kojoj putuje.

Putnik može sa sobom ponijeti ručnu i putničku prtljagu prema uvjetima prijevoznika, a za koje plaća naknadu prema važećem cjeniku prtljage. Prtljagu za polaske prijevoznika Arrive Hrvatska možete platiti pri kupnji karte na svim prodajnim mjestima Arrive u Hrvatskoj. Ručna prtljaga koja se smješta iznad sjedala prevozi se besplatno.

Bicikl je moguće ponijeti na putovanje ukoliko ima dovoljno mjesta u prtljažnom prostoru autobusa, što je potrebno provjeriti na samom polasku. Naknada za prijevoz bicikli obračunava se prema važećem cjeniku.

Kućni ljubimci mogu putovati autobusom sukladno Zakonu o korištenju psa pomagača (NN 39/2019):

  • Za prijevoznika Autotrans: Od životinja se na prijevoz mogu primiti isključivo psi pomagači i terapijski psi u pratnji putnika.

myArriva račun

Putem svojeg računa možeš brže i jednostavnije kupiti karte, preuzeti već kupljene karte, rezervirati povratno putovanje, spremiti svoje podatke, omiljene relacije i putnike te pregledati svoja prijašnja i buduća putovanja sa svim detaljima. Iskoristi posebne pogodnosti samo za myArriva članove, prvi saznaj za posebne ponude i novosti izravno putem svoje e-mail adrese i brže dođi u kontakt s našom korisničkom podrškom.

U svom računu, u odjeljku „Moja putovanja“ odaberi narudžbu u kojoj se nalazi karta za koju želiš rezervirati povratno putovanje. U pregledu detalja karte označi „Rezerviraj povratak“. Odaberi datum putovanja i klikni na gumb „Rezerviraj“. Otvoriti će se popis polazaka na odabrani datum. Odaberi željeni polazak i dodaj ga u košaricu.

Napomena: Ukoliko želiš rezervirati povratno putovanje za dvije ili više karata na istom polasku odaberi točan broj putnika. Ukoliko želiš rezervirati povratno putovanje za dvije ili više karata na različitim polascima, prvo će biti prikazani polasci za prvu kartu, zatim ispod toga polasci za drugu kartu, itd. Kada su odabrana povratna putovanja za sve karte idi na plaćanje.

U svom računu, u odjeljku „Moja putovanja“ odaberi narudžbu koju želiš ponoviti. U pregledu detalja karte klikni na gumb „Ponovo kupi“ za svaku kartu koju želiš ponovo kupiti i upiši željene datume putovanja. Prikazati će se popis polazaka za željene datume, odaberi polazak, dodaj kartu u košaricu i idi na plaćanje.

U svom računu, u odjeljku „Moje omiljene relacije“ klikni na gumb „Dodaj novu relaciju“.

Jednostavno klikni na žutu zvjezdicu pored polja za unos početnog i završnog stajališta i odaberi jednu od omiljenih relacija.

U svom računu, u odjeljku „Moji putnici“ klikni na gumb „Dodaj novog putnika“.

Nakon odabranog polaska i dodavanja željenih karata u košaricu klikni na gumb „Kupi“. U koraku kupnje „Podaci putnika“ klikni na zelenu zvjezdicu i dodaj jednog ili više putnika.

U pretraživaču linija unesi dobiveni promo kod. Nakon što željenu kartu dodaš u košaricu promo kod će se automatski obračunati i prikazati kao umanjenje ukupnog računa u tvojoj košarici. Ukoliko odlučiš iskoristiti svoj promo kod kasnije tijekom kupnje, unesi ga u polje Promo kod u košarici. Prilikom jedne kupnje moguće je iskoristiti samo jedan promo kod, te se isti promo kod ne može iskoristiti za više kupnji. Promo kod može se koristiti isključivo pri kupnji karte, ne može se iskoristiti pri kupnji rezervacije povratka. Uvjeti i razdoblje iskoristivosti promo koda naznačeni su prilikom preuzimanja istog.

Nažalost, e-mail za prijavu ne može biti promijenjen. Ako želiš da ti karte budu dostavljene na drugu e-mail adresu, istu možeš upisati prilikom kupnje karte kod unosa Kontakt podataka za dostavu voznih karata.

Lozinku uvijek možeš promijeniti u svom računu, u odjeljku „Moj profil“.

Na obrascu za prijavu u myArriva račun klikni na „Zaboravljena lozinka?“ poveznicu i unesi svoju e-mail adresu za ponovno postavljanje lozinke. E-mail sa daljnjim uputama biti će poslan na upisanu e-mail adresu.

Vezani računi su Facebook ili Google računi koje možete povezati sa svojim myArriva računom. Ukoliko se više ne želite prijavljivati putem Facebook ili Google računa, a želite zadržati svoje podatke u sekciji „Moj profil“ vezane račune možete izbrisati te kreirati lozinku i prijaviti se putem e-mail adrese.

Račun može biti izbrisan u odjeljku „Moj profil“. Molimo te da imaš na umu da ćeš nakon brisanja korisničkog računa moći koristiti kupljene karte, ali će se svi tvoji podaci i prijašnja putovanja nepovratno izbrisati. Ukoliko odlučiš ponovo kreirati myArriva račun sa istom e-mail adresom, nećeš moći povratiti ranije upisane informacije.

Arriva Croatia mobilna aplikacija

Putem besplatne Arriva Croatia mobilne aplikacije kupuješ karte brže i jednostavnije gdje god se nalazio. Također možeš provjeriti vozni red, informacije o autobusnim stajalištima, upravljati svojim kartama, koristiti QR kod za ulazak u autobus te podijeliti vozni red na željenoj relaciji s prijateljima i obitelji.

Prijaviti se možeš sa svojim myArriva korisničkim računom te putem Facebook ili Google računa.

Pod myArriva, u glavnom izborniku aplikacije, možeš pregledati svoja putovanja te ponoviti kupnju karte ili rezervirati povratno putovanje za kupljenu kartu s otvorenim povratkom. Za još bržu kupnju predlažemo pohranu omiljenih relacija i putnika te ispunjavanje korisničkog profila.

Ukoliko je karte potrebno ispisati pri kupnji karte, na ekranu odabira polaska, uz cijenu će biti prikazana ikona pisača uz napomenu da je kartu potrebno ispisati. Ukoliko kartu nije potrebno ispisati biti će prikazana ikona QR koda. Isto će biti naznačeno i kod preuzimanja karata pod Moja putovanja.

Prilikom preuzimanja kupljene karte pod Moja putovanja biti će prikazan gumb za QR kod kojim se otvara QR kod s osnovnim podacima o putovanju, a koji je potrebno predočiti vozaču pri ukrcaju u autobus. QR kod se, pri ukrcaju, može koristiti i bez internetske veze.

U glavnom izborniku pod stavkom “Odaberite jezik” možeš izabrati želiš li koristiti aplikaciju na hrvatskom ili engleskom jeziku.

   

    Unosom i potvrdom svoje e-mail adrese suglasan sam da se ista pohranjuje i obrađuje u svrhu primanja informacija o putovanjima.