Povrat novca i promjena termina putovanja

Ponekad je zbog promjene u organizaciji putovanja potrebno promijeniti termin polaska ili zatražiti povrat novca. Saznajte sve što treba pri tome znati u nastavku.

Mogu li promijeniti termin svog putovanja?

Izmjena termina putovanja na prodajnom mjestu moguća je najkasnije:

  • 2 sata prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu
  • 6 sati prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu

Na Internet stranici moguća je izmjena isključivo rezervacije povratka kod povratne karte. Izmjena termina polaznog smjera za sve karte nije moguća.

Izmjena termina rezervacije povratnog smjera putem interneta moguća je najkasnije:

  • 2 sata prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu i polascima za/iz Trsta i Ljubljane
  • 6 sata prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu (isključeni Trst i Ljubljana) za polaske iz Hrvatske
  • 24 sata prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu (isključeni Trst i Ljubljana) za polaske u pravcu Hrvatske

Kako promijeniti termin putovanja?

1. Podnijeti zahtjev na jednom od prodajnih mjesta Arrive. Pri tome treba voditi računa o radnom vremenu pojedinih prodajnih mjesta.

2. Izvršiti promjenu termina na internet stranici – moguće isključivo promjene rezervacije povratnog smjera.

Napomena: online rezervacija povratka moguća je za karte kupljene na našoj Internet stranici ili na prodajnim mjestima Arriva informacijskog sustava.

Trebam li platiti dodatnu naknadu pri promjeni termina putovanja?

Pri promijeni termina polaska plaća se nova rezervacija i kolodvorska usluga.

Imam li pravo na povrat novca ukoliko odustanem od putovanja?

Povrat naknade za prijevoz moguće je ostvariti ukoliko se podnese zahtjev u roku od:

  • 2 sata prije početka prometovanja u unutarnjem linijskom prijevozu
  • 6 sati prije početka prometovanja u međunarodnom linijskom prijevozu.

Povrat naknade vrši se prema Općim uvjetima prijevoza (opći uvjeti ovise o pojedinom prijevozniku). Za karte kupljene putem interneta, povrat se vrši prema Općim uvjetima Internet prodaje voznih karata.

Pri povratu naknade za prijevoz, iznos je umanjen za 10%  na ime manipulativnih troškova.

Na koji način ostvariti povrat novca?                                                  

1. Za karte kupljene putem interneta potrebno je:        

  • ispuniti Zahtjev za povrat naknade za prijevoz
  • zahtjev poslati na email adresu: reklamacije@arriva.com.hr ili poštom na adresu: Autotrans d.o.o., Služba podrške prometa i prodaje, p.p. 288, 51000 Rijeka

2. Za karte kupljene na prodajnom mjestu potrebno je:

  • predati original voznu kartu na prodajnom mjestu

3. Za karte kupljene u autobusu:

3.1. Za karte kupljene u autobusu prijevoznika Autotrans potrebno je:

  • ispuniti Zahtjev za povrat naknade za prijevoz
  • uz zahtjev obavezno priložiti original vozne karte
  • zahtjev s original kartom predati na jedno od sljedećih prodajnih mjesta: Rijeka, Crikvenica, Novi Vinodolski, Ogulin, Gospić, Rab, Krk, Cres, Veli Lošinj, Labin, Pula, Rovinj, Poreč i Pazin ili poslati poštom na adresu Autotrans d.o.o., Služba podrške prometa i prodaje, p.p. 288, 51000 Rijeka

3.2. Za karte kupljene u autobusu prijevoznika App potrebno je original voznu kartu zajedno s podacima putnika te brojem računa dostaviti na adresu Autoprometno poduzeće d.d., Industrijska 14, 34000 Požega.

3.3. Za karte kupljene u autobusu prijevoznika Panturist nije moguće ostvariti povrat.

4. Za terminske karte:

4.1. Za terminske karte prijevoznika Autotrans potrebno je:                     

  • ispuniti Zahtjev za povrat naknade za prijevoz
  • zahtjev s prilozima poslati na e-mail adresu: reklamacije@arriva.com.hr ili predati na jedno od sljedećih prodajnih mjesta: Rijeka, Crikvenica, Novi Vinodolski, Ogulin, Gospić, Rab, Krk, Cres, Mali Lošinj, Labin, Pula, Rovinj, Poreč i Pazin ili poslati poštom na adresu Autotrans d.o.o., Služba podrške prometa i prodaje, p.p. 288, 51000 Rijeka.

4.2. Za terminske karte prijevoznika App povrat je moguć samo na prodajnom mjestu gdje je karta kupljena.

4.3. Za terminske karte prijevoznika Panturist povrat je moguć na prodajnom mjestu uz čip karticu.

Molimo Vas da pročitate uvjete povrata koji se odnose na vašu voznu kartu prije nego nas kontaktirate.