Povrat novca i promjena termina putovanja

Ponekad je zbog promjene u organizaciji putovanja potrebno promijeniti termin polaska ili zatražiti povrat novca. Saznajte sve što treba pri tome znati u nastavku.

Imam li pravo na povrat naknade za prijevoz ukoliko odustanem od putovanja?

Odustati od putovanja i ostvariti povrat naknade za prijevoz moguće je ukoliko se podnese zahtjev u roku od:

  • 2 sata prije početka prometovanja u unutarnjem linijskom prijevozu
  • 6 sati prije početka prometovanja u međunarodnom linijskom prijevozu i prijevozu unutar EU

U slučaju odustajanja od putovanja, postoje dvije mogućnosti:

  • povrat naknade za prijevoz u novcu umanjen za 10% manipulativnih troškova
  • preuzimanje vrijednosnog kupona bez umanjenja naknade za prijevoz sa razdobljem važenja 12 mjeseci od izdavanja (vrijednosni kupon trenutno nije moguće iskorititi u mobilnoj aplikaciji)

Prilikom korištenja vrijednosnog bona vrijedi:

  • ako je cijena naknade za prijevoz prilikom kupnje nove vozne karte viša od iznosa vrijednosnog kupona putnik mora nadoplatiti razliku između iznosa vrijednosti kupona i cijene vozne karte
  • ako je cijena naknade za prijevoz prilikom kupnje nove vozne karte niža od iznosa vrijednosnog kupona, za preostali ne iskorišteni iznos vrijednosnog kupona izdaje se novi vrijednosni kupon s novim rokom važenja koji se može iskoristiti prilikom kupnje neke druge vozne karte

U slučaju zahtjeva za povrat karte kupljene u autobusu nije moguće preuzeti vrijednosni bon već je moguće ostvariti isključivo povrat u novcu umanjen za 10%.

Nije mogući povrat kolodvorske usluge, rezervacije i čuvanja mjesta.

Povrat naknade vrši se prema Općim uvjetima prijevoza (opći uvjeti ovise o pojedinom prijevozniku). Za karte kupljene putem interneta, povrat se vrši prema Općim uvjetima Internet prodaje voznih karata.

Na koji način ostvariti povrat naknade za prijevoz?                                                  

1. Za karte kupljene putem interneta potrebno je:        

  • ukoliko se želi preuzeti vrijednosni bon u iznosu 100% naknade za prijevozu, zatražiti povrat na slijedećem linku. Vrijednosni bon biti će poslan na e-mail adresu kojom je karta kupljena te se može iskoristiti 12 mjeseci od datuma izdavanja za kupnju nove karte
  • ukoliko se želi otvariti povrat u novcu umanjen za 10%, ispuniti Zahtjev za povrat naknade za prijevoz i poslati ga na email adresu: reklamacije@arriva.com.hr ili poštom na adresu: Autotrans d.d., Služba podrške prometa i prodaje, p.p. 288, 51000 Rijeka

2. Za karte kupljene na prodajnom mjestu potrebno je:

  • predati original voznu kartu na prodajnom mjestu i zatražiti jednu od dvije mogućnosti povrata naknade za prijevoz

3. Za karte kupljene u autobusu potrebno je:

  • ispuniti Zahtjev za povrat naknade za prijevoz
  • uz zahtjev obavezno priložiti original vozne karte
  • zahtjev s original kartom predati na prodajno mjesto pojedinog prijevoznika (za Autotrans: Rijeka, Crikvenica, Novi Vinodolski, Ogulin, Gospić, Rab, Krk, Cres, Veli Lošinj, Labin, Pula, Rovinj, Poreč i Pazin; za App: Požega, Nova Gradiša, Pakrac; za Panturist: Osijek, Đakovo, Valpovo, Donji Miholjac, Našice) ili poslati poštom na adresu Autotrans d.d., Služba podrške prometa i prodaje, p.p. 288, 51000 Rijeka, Autoprometno poduzeće d.d., Industrijska 14, 34000 Požega odnosno Panturist d.d., Sv.L.B. Mandića 33, 31000 Osijek.

Napomena: povrat naknade za prijevoz za karte kupljene u autobusu moguć je samo u novcu.

4. Za terminske karte potrebno je:                     

  • ispuniti Zahtjev za povrat naknade za prijevoz
  • kod prijevoznika Autotrans zahtjev s prilozima poslati na e-mail adresu: reklamacije@arriva.com.hr ili predati na jedno od sljedećih prodajnih mjesta: Rijeka, Crikvenica, Novi Vinodolski, Ogulin, Gospić, Rab, Krk, Cres, Mali Lošinj, Labin, Pula, Rovinj, Poreč i Pazin ili poslati poštom na adresu Autotrans d.d., Služba podrške prometa i prodaje, p.p. 288, 51000 Rijeka.
  • kod prijevoznika App zahtjev s prilozima predati na prodajnom mjestu ili poslati poštom na adresu Autoprometno poduzeće d.d., Industrijska 14, 34000 Požega.
  • kod prijevoznika Panturist zahtjev s prilozima predati na prodajnom mjestu ili poslati poštom na adresu Panturist d.d., Sv.L.B. Mandića 33, 31000 Osijek.

 Molimo Vas da pročitate uvjete povrata koji se odnose na vašu voznu kartu prije nego nas kontaktirate.

Mogu li promijeniti termin svog putovanja?

Izmjena termina putovanja na prodajnom mjestu moguća je najkasnije:

  • 2 sata prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu
  • 6 sati prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu

Na Internet stranici moguća je izmjena isključivo rezervacije povratka kod povratne karte. 

Izmjena termina rezervacije povratnog smjera putem interneta moguća je najkasnije:

  • 2 sata prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu i polascima za/iz Trsta i Ljubljane
  • 6 sata prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu (isključeni Trst i Ljubljana) za polaske iz Hrvatske
  • 24 sata prije početka putovanja u međunarodnom linijskom prijevozu (isključeni Trst i Ljubljana) za polaske u pravcu Hrvatske

Kako promijeniti termin putovanja?

  • Posjetiti jedno od prodajnih mjesta Arrive. Pri tome treba voditi računa o radnom vremenu pojedinih prodajnih mjesta.
  • Izvršiti promjenu termina na internet stranici – moguće isključivo promjene rezervacije povratnog smjera.

Napomena: online rezervacija povratka moguća je za karte kupljene na našoj Internet stranici ili na prodajnim mjestima Arriva informacijskog sustava.

Trebam li platiti dodatnu naknadu pri promjeni termina putovanja?

Pri promijeni termina polaska plaća se nova rezervacija i kolodvorska usluga.