Terminske i mjesečne karte

Ostvari povoljnije vožnje uz terminske i mjesečne karte!

U nastavku provjeri vrste terminskih i mjesečnih karata, što je potrebno za njihovu izradu te popis prodajnih mjesta gdje ih možeš izraditi.

Terminska karta je vozna karta kojom korisnik, unutar određenog vremenskog razdoblja ostvaruje pravo neograničenog broja vožnji na odabranoj relaciji - što ovisi o vrsti terminske karte.

Vrsta terminske karte:

  • učenička – mjesečna ili godišnja autobusna karta, namijenjena učenicima osnovnih škola
  • srednjoškolska – isključivo mjesečna autobusna karta, namijenjena učenicima srednjih škola
  • radnička - mjesečna autobusna karta namijenjena svim korisnicima

 Za izradu nove terminske karte potrebno je:

  • jedna fotografija dimenzije 3,5 x 3 centimetra (ne starija od godine dana)
  • 4-dijelnu potvrdu za ostvarivanje prava na sufinanciranje međumjesnog javnog prijevoza, prema uputi MZO, izdanu i ovjerenu od strane škole (original), potom ispunjenu i potpisanu sa strane roditelja/skrbnika (samo za učenike srednjih škola koji ostvaruju pravo na sufinancirani prijevoz)
  • potvrda o upisu u novu akademsku godinu (samo za studente prilikom prve izrade terminske karte unutar iste akademske godine)
  • uvjerenje o mjestu prebivališta (samo za učenike srednjih škola i studente koji temeljem Zakona o otocima ostvaruju pravo na sufinancirani prijevoz)
  • uplata u iznosu od 4,00 EUR / 30,14 kn za izradu nove čip kartice

Napomena:

Izrada nove terminske karte naplaćuje se novim korisnicima prilikom prve izrade i/ili ukoliko dođe do oštećenja, gubitka, zlouporabe, izmjene vrste korisnika, izmijene osobnih podataka navedenih na karti i sličnih promjena na koje prijevoznik nije mogao utjecati, a zahtijevaju izradu nove terminske karte.

Svi korisnici su dužni produžiti važenje svojih terminskih autobusnih karata najkasnije do trećeg dana u mjesecu.

Prodajna mjesta terminskih karata

Prodajna mjesta Autotrans-a na kojima je moguće izvršiti produženje važenja ili zatražiti izdavanje nove terminske karte su: Rijeka, Poreč, Rovinj, Pula, Pazin, Labin, Umag, Delnice, Ogulin, Gospić, Rab, Krk, Lošinj, Cres, Novi Vinodolski, Crikvenica, Zadar, Karlovac, Otočac i Zagreb.

Za sve dodatne informacije možete se obratiti na jedno od navedenih prodajnih mjesta ili nas kontaktirati na: info@arriva.com.hr i +385 (0)72 660 660.

Mjesečna karta je vozna karta kojom korisnik, unutar određenog vremenskog razdoblja ostvaruje pravo neograničenog broja vožnji na odabranoj relaciji.

Vrsta mjesečne karte:

  • učenička – mjesečna ili godišnja autobusna karta, namijenjena učenicima osnovnih i srednjih škola
  • studentska - mjesečna ili godišnja autobusna karta, namijenjena redovitim studentima
  • radnička – mjesečna, polumjesečna ili godišnja autobusna karta, namijenjena svim ostalim kategorijama koje nisu gore navedene

Za izradu nove mjesečne karte potrebno je:

  • jedna fotografija dimenzije 3,5 x 3 centimetra (ne starija od godine dana)
  • 4-dijelnu potvrdu za ostvarivanje prava na sufinanciranje međumjesnog javnog prijevoza, prema uputi MZO, izdanu i ovjerenu od strane škole (original), potom ispunjenu i potpisanu sa strane roditelja/skrbnika (samo za učenike srednjih škola koji ostvaruju pravo na sufinancirani prijevoz)
  • potvrda o upisu u novu akademsku godinu (samo za studente prilikom prve izrade mjesečne karte unutar iste akademske godine)
  • uplata u iznosu od 2,80 EUR/ 21, 10 kn za izradu nove čip kartice

Napomena:

Izrada nove mjesečne karte naplaćuje se novim korisnicima prilikom prve izrade i/ili ukoliko dođe do oštećenja, gubitka, zlouporabe, izmijene vrste korisnika, izmijene osobnih podataka navedenih na karti i sličnih promjena na koje prijevoznik nije mogao utjecati, a zahtijevaju izradu nove mjesečne karte.

Prodajna mjesta mjesečnih karata

Prodajna mjesta Panturista na kojima je moguće izvršiti produženje važenja ili zatražiti izdavanje nove mjesečne karte su: Osijek, Đakovo, Slavonski Brod, Našice, Valpovo, Donji Miholjac i Beli Manastir.

Za sve dodatne informacije možete se obratiti na jedno od navedenih prodajnih mjesta ili nas kontaktirati na: informacije@panturist.hr i 0800 2335.