Rezervacija i prodaja autobusnih karata

Kako rezervirati mjesto u autobusu Arrive? Kako kupiti putnu kartu? Koje su ostale naknade? Odgovore pronađite ovdje.

Kako rezervirati mjesto u Autobusu?

Ukoliko kartu namjeravate kupiti na jednom od prodajnih mjesta, pred-rezervaciju sjedala možete napraviti:

  • osobno na jednom od prodajnih mjesta
  • telefonom na broj Info centra +385 (0)72 660 660 ili na broj telefona jednog od prodajnih mjesta
  • e-mailom na: info@arriva.com.hr

Prilikom pred-rezervacije mjesta e-mailom, obavezno je navesti sljedeće podatke: ime i prezime osobe koja putuje, kontakt broj telefona, datum, vrijeme i mjesto polaska putovanja te relaciju putovanja.

Nakon toga, putnik je dužan kupiti putnu kartu i rezervaciju najkasnije:

  • 2 sata prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu odnosno 6 sati u međunarodnom linijskom prijevozu za linije prijevoznika Autotrans i APP,
  • 1 sat prije početka putovanja u unutarnjem linijskom prijevozu i međunarodnom linijskom prijevozu, a na međunarodnim linijama dužim od 100 km u vrijeme turističke sezone (15.06.-30.09.) najmanje dva dana ranije za linije prijevoznika Panturist.

U protivnom, putnik gubi pravo na rezervirano sjedište.

Online rezervacija

Online rezervacija sjedala u polaznom smjeru je automatski osigurana u postupku kupnje jednosmjerne putne karte, te u polaznom i povratnom smjeru pri kupnji povratne putne karte s fiksnim povratkom. Pri tom se zaračunava naknada u iznosu od 5,00 kn u tuzemstvu odnosno 10,00 kn u inozemstvu za rezervaciju u jednom smjeru.

Ukoliko ste kupili povratnu putnu kartu s otvorenim povratkom, rezervaciju povratka možete kupiti na našoj web stranici uz naknadu u iznosu od 5,00 kn u tuzemstvu odnosno 10,00 kn u inozemstvu.

Napomena: online rezervacija povratka moguća je isključivo ukoliko ste povratnu kartu kupili na našoj Internet stranici ili na prodajnim mjestima Arriva informacijskog sustava.

Kako kupiti autobusnu kartu?

Putnu kartu moguće je kupiti na nekoliko načina:

  • online – kupnjom autobusne karte putem interneta, ostvarujete dodatni popust od 5% (ponuda je ograničena na pojedine polaske) – jednostavno koristite Pretraživač stranici. Po obavljenoj transakciji, zaprimit ćete na svoj mail potvrdu kupnje sa svojom autobusnom kartom i računom. Pri kupnji karte biti će naznačeno je li kartu potrebno ispisati.
    Karta se online može kupiti najkasnije 1 sat prije polaska u unutarnjem prometu (uključujući polaske za/od Trst i Ljubljanu), 6 sati prije polaska u međunarodnom prometu (za sve polaske u pravcu IZ Hrvatske) odnosno 24 sata u međunarodnom prometu (za sve polaske u pravcu ZA Hrvatsku)
  • osobno, na jednom od prodajnih mjesta Arrive
  • osobno, u autobusu - neposredno pred polazak (samo u slučajevima gdje nije omogućena prodaja na prodajnim mjestima)

Ostale naknade

U cilju što veće transparentnosti prema našim korisnicima naplaćujemo naknade ostalih usluga odvojeno te ih ne pripajamo cijeni prijevoznine.

Naknada rezervacije

Online rezervacija tuzemne karte naplaćuje se 5,00 kn odnosno online rezervacija inozemne karte 10,00 kn.

Kolodvori –  cijene rezervacije, kolodvorske usluge i čuvanja mjesta razlikuje se ovisno o kategorizaciji pojedinog kolodvora. Općenito vrijedi:

Vrsta naknade Cijena - Unutarnji prijevoz Cijena - Međunarodni prijevoz
Kolodvorska usluga + rezervacija 3,00-5,00 kn 10,00-22,00 kn
Čuvanje mjesta 4,00-30,00 kn 20,00-30,00 kn

Ostala Arriva prodajna mjesta - cijena rezervacije razlikuje se ovisno o prodajnom mjestu.

Naknada promjene termina

Za prijevoznike Autotrans i Panturist kod promjene termina polaska naplaćujemo novu rezervaciju te novu kolodvorsku uslugu (ukoliko se promjena zatraži na kolodvoru). 

Naknada manipulativnih troškova

Povrat naknade za prijevoz moguće je ostvariti najkasnije 2 sata prije početka putovanja u unutarnjem i 6 sati prije početka putovanja u međunarodnom prometu.

Manipulativni troškovi pri povratu naknade za prijevoz iznose 10%.