Zadovoljstvo korisnika

Naše je poslovanje na nacionalnim i međunarodnim tržištima od samih početaka do danas bilo usmjereno na zadovoljstvo naših korisnika uslugom koju pružamo. Neprestano ispunjenje njihovih očekivanja ono je što nas tjera da budemo bolji, a to činimo postavljanjem najviših standarda pružajući:

  • pouzdanu uslugu
  • sigurnost i udobnost
  • vrijednost za novac.

Budući da je zadovoljan korisnik jedan od ključnih kriterija poslovanja Arrive, svaki dan nastojimo ispuniti njihove zahtjeve i očekivanja. Naši su putnici u središtu svega što činimo, od održavanja najviših mogućih sigurnosnih standarda i poboljšanja pouzdanosti usluge do jednostavnijeg prijevoza. Želimo da javni prijevoz bude sigurno i ugodno iskustvo.

Pridajemo veliku pozornost mišljenjima putnika, njihovim prijedlozima, preporukama, kao i njihovim napomenama. Oni nam pomažu da postanemo bolji, a njihovo zadovoljstvo i povjerenje naše su najveće vrijednosti.

Imamo svoje profile na Facebooku i Twitteru kako bismo se izravno povezali sa svojim korisnicima i svakodnevno im pružali potporu pri planiranju putovanja, kupnji karata, dostupnim uslugama i cjelokupnom iskustvu putovanja.